Za dużo treści i zbyt częste publikacje

Im więcej tym lepiej? Niezupełnie… Nie doprowadź swoich odbiorców do przesytu. Jeden film w tygodniu wystarczy. Skup się na jakości, a nie na ilości

Harmonogram

Brak regularności nie jest dobry. Na pewno czujesz się rozczarowana, gdy w dzień premiery na Netflixie z jakiegoś powodu nic nie ma! Lepiej publikuj rzadziej niż nieregularnie.

Klątwa wiedzy

Unikaj żargonu, który może być zrozumiały tylko dla niektórych odbiorców. Staraj się też eliminować trudne słowa, nazwy, specjalistyczne terminy. Nie każdy wie, tyle co Ty.

Za dużo na raz

Nagrywasz długie odcinki, które poruszają wiele różnych wątków. Lepiej nagrać kilka odcinków, po jednym temacie w jednym.

Prezentacja

Jeśli nie jesteś świetnym mówcą, bo dopiero zaczynasz nagrania, lepiej zainwestuj w prompter, a nie czytaj z kartki. To też może być dobre rozwiązanie, jeśli trudno Ci pozbierać myśli i wyeliminować paradźwięki „yyyy… eeeee”.