Załóżmy, że jesteś twórcą: fotografką, rzemieślniczką, artystką – czy LInkedIn jest miejscem dla Ciebie? Jak znaleźć tam „grupę docelową”.
• A jeśli pracujesz w korpo i np. chcesz dzielić się swoją wiedzą, szukasz osób np. do współpracy przy projektach – czy znajdziesz ich na Instagramie?
• W jaki sposób budować zaangażowaną społeczność na Insa i czy w ogóle można o tym mówić o zaangażowaniu ludzi na Linkedinie?
• Kupowanie followersow czym to się może skończyć?
• Na Instagramie super są rolki, a jakie bajery mamy na Linkedinie?
• Jakie nowości i zapowiedzi na Instagramie?
• Jak szukać osób, które są moją grupą docelową, czyli chcą się uczyć języka?
• Twórz treści, jakich inni potrzebują – mówili! Skąd masz wiedzieć jakie?
• Jest wiele kont o nauce angielskiego, marketingu, fotografii, po cholerę masz to robić? Wszystko już było!
• Planowanie – jak się do tego zabrać, skoro ja nie wiesz, co będziesz robić jutro?
Masz propozycję na kolejny odcinek? A możesz chcesz wziąć udział w nagraniu jako ekspert_a? Daj koniecznie znać: anna@nareszcienaswoim.pl
Zostaw komentarz