arketing LGBT+? Co to i po co to?
Według rankingu ILGA-Europe Polska jest krajem, którego prawodawstwo traktuje osoby LGBT+ najgorzej w całej Unii Europejskiej.
W takiej sytuacji, kiedy państwo nie tylko nie wspiera osób LGBT+, a wręcz utrudnia życie duża nadzieja w małych i dużych firmach, które inwestują w szkolenia z inkluzywnego języka, prowadzą warsztaty, zmieniają polityki etc.
Wspaniale, kiedy „tęcza” pojawia się w reklamach, social mediach etc. Ale właściwie po co? Czy marketing LGBT+ jest czymś wyjątkowym? Po co właściwie robić coś dla „mniejszości”.
Zapraszam do posłuchania podcastu z Grzegorzem Miecznikowskim który na pewno otwiera oczy, uszy i umysł.
Posłuchaj też podcastu z Hubertem Sobeckim o tym, po co w miejscu pracy tęczowe sieci pracownicze i w jaki sposób być sojusznikiem osób LGBT+. Spotify.
Lektura dla chętnych:
Zostaw komentarz