arketing LGBT+? Co to i po co to? 

Według rankingu ILGA-Europe Polska jest krajem, którego prawodawstwo traktuje osoby LGBT+ najgorzej w całej Unii Europejskiej. 

W takiej sytuacji, kiedy państwo nie tylko nie wspiera osób LGBT+, a wręcz utrudnia życie duża nadzieja w małych i dużych firmach, które inwestują w szkolenia z inkluzywnego języka, prowadzą warsztaty, zmieniają polityki etc. 

Wspaniale, kiedy „tęcza” pojawia się w reklamach, social mediach etc. Ale właściwie po co? Czy marketing LGBT+ jest czymś wyjątkowym? Po co właściwie robić coś dla „mniejszości”. 

Zapraszam do posłuchania podcastu z Grzegorzem Miecznikowskim który na pewno otwiera oczy, uszy i umysł. 

Posłuchaj też podcastu z Hubertem Sobeckim o tym, po co w miejscu pracy tęczowe sieci pracownicze i w jaki sposób być sojusznikiem osób LGBT+. Spotify.

Lektura dla chętnych:

Tęczowe kampanie 2022 

ILGA Europe Raport

Miłość Nie Wyklucza

Szkolenia z Miłością

MNW Materiały do pobrania

Włącz (się w) tęczę! 

Ile kosztuje Polskę homofobia raport